Humöret på Topp

Hej!
Nu är det bara 4 dagar kvar i skolan den här veckan! , fast på lördag går vi faktiskt bara 4 timmar,och vi får vara lediga en hel dag för det sen. :P så det blir nog bra .
Emma och jag ska ialla fall åka till London när vi är 20 :)
btw så har många i min klass blivit sura:/.det är lite segt, förut var alla så snälla och glada i min klass menja, de är väl lite skoltrötta,jag försöker att hålla humöret uppe. Det blir lättare när man får dansa :P. (så länge ingen börjar klaga på det också :) )
fast många är glada och det är i allafall bra <3

JA, JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN<3
image2

HaDetBra<3

Kommentarer
Postat av: Nusak

JAa det ska Vi ! :D

2008-04-09 @ 20:33:11
URL: http://nusak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0