-Lördag-

Hej.
Nu var det längesedan igen,
Man har gått lite mer än en vecka i skolan. Det verkar bra.
I Onsdags-Torsdags var vi i Sandvik med alla Mp1:or, det var trevligt. mestadels.
Igår var jag och Malin hos Jossa, vi gjorde och åt Tacos och sen laddade vi upp med The Notebook och massa godis(vanligt och Naturgodis). Och filmen var faktiskt ännu sorligare andra gången.
Det var ingen mer än vi hemma så Jossa och jag sov i jennikas säng :')
Det var iallafall jättekul att träffa de igen, man saknar dem<3

Idag hade jag tänkt att vara med Madelene :).
jag ska väl ringa henne nu,.
 
Ni kan ju alltid kolla på min bilddagbok
Linneafriman
För att se bilder från Rhodos och annat kul :)

Hadetbra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0