Vill bort från regnlandet ;P

Hejhej:)

idag har man varit in till cityfesten och sjungit,.
Men vädret kunde ju ha varit bättre om man säger så,.det spöregnade typ hela tiden:/
Aja. jag kommer bara tycka att Rhodos är ännu underbarare när jag äntligen kommer dit.
Okej, På söndag smäller det. då kommer vi äntligen ifrån det här skitlandet.förlåt, men
Sverige är ju inte så kul just nu,.

Nu sitter resten av familjen i soffan och kollar på, När och Fjärran tror jag :)
Jag hörde att de pratade om cyklop. Vi är alla lite hispiga för resan ;)

Jag har hört att jag ska komma i klass B i höst, ingen mer från solängen i den klassen hörde jag också,
det ska bli lite skönt. inte för jag har nått emot de, men jag vill ha nya vänner.
Hoppas jag får nån iallafall :')

Jag träffade Malin idag, hon börjar skolan på måndag. stackars henne. då solar och badar jag :P



Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Linnéaaa! Kommar sakna dig jättemycket. Verkligen! Vi måste ha en till sån där sovaöverkväll som vi hade sist. Vi skulle ju ha en till men den blev ju inte av... :/ Aja, fin profilblid du har. <3 Bruuuuno! Var har du varit för att bli så brun?? Du behöver ju inte pressa nåt på Rhodos, haha! :p Ha det så bra där borta!



Kramkramkramkram! <333

2008-08-07 @ 21:21:51
URL: http://malin92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0