Jag vill ha snötyngda hus och tusentals ljus :)

Hejhej .

Jag måste jobba matte, fast jag har inte sådär jättemycket kvar nu, för jag har varit duktig och räknat i typ en timme, men jag ska göra lite till,.
 Sen ska jag ringa Emma (:<3

 Igår skulle vi åka in till expert och hämta min kamera. Vi ringde först på morgonen;
Kan vi komma och hämta den idag ?
( Jag ska få en ny, som tur är )
Jaaa, det går bra, du kan komma och hämta en ny idag. LAla. allt var så bra.
Tror du jag fick en kamera med mig hem ? NEej .
Varför är jag inte förvånad?
Fast om jag har tur ( vilket jag aldrig har haft och aldrig kommer att ha med den där kameran) så får jag den imorgon :P

Men sen på kvällen kom madelene hit ialla fall :)
Hon sov här också :)

Jag längtar skitmycket till jul, jullov, nyår, läger :D
Jag måste bara räkna upp lite dagar :D

11 dagar kvar till Jullov :D
9 skoldagar
16 dagar kvar till julafton :D
20 dagar kvar till vi åker till Oskarshamn
5 dagar kvar till Lucia  :P

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du är verkligen en helt underbar människa och vän,glöm aldrig bort det<3

Tusen kramar<3<3<3<3<3<3<3

2008-12-09 @ 19:36:21
URL: http://beatriceris.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Du är verkligen en helt underbar människa och vän,glöm aldrig bort det<3

Tusen kramar<3<3<3<3<3<3<3

2008-12-09 @ 19:37:16
URL: http://beatriceris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0