Jul,Jul, Strålande jul

HAllå Allihopa !

Hoppas att ni haft en bra jul, det har jag haft.

Julafton hos familjen Haglöw. jag fick en volymtång, presentkort, tofflor, parfym. m.m . mycker fina grejer :)
Juldagen var en familje dag; Först julmat, sen Buzz :D haha .- jag kom etta en gång och tvåa den andra gången vi spelade, det var typ Buzz junior Robotor och Monster :)
Sen bastade vi , sen kollade vi på den där Abba-Mamma mia grejen på Tv.( inte filmen, typ dokumentär, aja jättebra ialla fall. )
Idag var jag, Madde och Lina in till stan för att göra av med lite pengar. Jag köpte en bh, tights och en typ tröja/,. eller vad man ska säga :P

Imorgon blir det packa packa packa, eftersom vi åker på Söndag :D
Jag har börjat packa. HUR SKA ALLT FÅ PLATS ?
Och nu vill jag inte ha några komentarer om att jag alltid har mkt packning, JAG VET . okej ?! :P


Hadetbra<3

Föresten, Tack Jossa för boken, jag läser hela tiden. Jag älskar den <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jossa

Haha det är lugnt... när du läst klart kanske jag kan få nytta av min present om du vill se filmen?;D Kram kram <3<3<3<3<3

2009-01-03 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0