Och så är han inte det ! :P

Heeej :)

Jag ska berätta en kul sak. Imorse berättade Emma att när hon och några i hennes klass satt och åt lunch så satt det två killar(män) och åt bredvid de. och då böjar en tjej skriva en sak på mobilen  och då säger en annan tjej:
vad skriver du? BÖGAR? (Högt*)
HAhah :'D
 jaja,. men när Emma har berättat klart säger hon,:
Men tänk om de inte var Bögar, det vore ju värre! (jag håller med)
Det vore ju som att säga: Kolla där är en Neger..... och så är han inte det !

Emma, du är smart. men hur tänkte du där ?

Hahahaha

Jag orkar inte skriva nått mer men. Idag var det sista musiken på terminen. :'( snyft. jag kommer sakna alla<3
Ajaa.,. Fast jag är glad för jag kommer antagligen få braaa betyg i matte och jag kommer att få braaaa betyg i musik :D

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ;D Stackars killarna som satt där;D och stackars Emma, hon tyckte säkert att det var rätt så pinsamt.;D

Grattis till de bra betygen :D Duktig du är !<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-12-17 @ 13:58:40
Postat av: Emma

Jag trodde att jag tänkte =^)

Det känns bra att jag är igenkänd efter mitt kloka uttalande ...

2008-12-20 @ 19:17:04
URL: http://nusak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0