Tredje Advent.

hejhej :)

Nu ska jag berätta hur mina senaset dagar har sett ut,.

Ifredags var det lucia hela dagen i skolan, först på västertull, sen banverket, sen fordon media,sen Röda, sen pensionärer som jobbat på borgis.
 Det gicka ganska bra,. :)
Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till Helges :)
Klockan 15 gick bussen. 40 stycken på väg mot globen för att heja på helges stjärna.
det var skitkul,.Och Alice var hur bra som helst.Jag tycker att hon sjöng vinnarlåten bättre än Kevin,.. men men kevin är ju bra han med.
Sen bar det hemåt, lite mat på max,. därifrån åkte vi med Nils. vi sov hela vägen hem.
Jag kom hem runt 3. somnade havl 4,. :)

Sen sov jag till klockan 14.00 på lördagen.
klockan 18 var det lucia i kyrkan, det gick bra faktiskt, med tanke på att jag sjöng hela dagen före och skrek lite på kvällen :)

Sen var jag med Emma och Anna en stund på kvällen.

Idag har jag städat och gjort ite julfint :)
Och åkt snöskoter :D skitkul (;



De här bilderna får symbolisera min helg :)

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Det låter som om du har haft en bra helg:D Kul med skoter åkning, vi måste ta ett race nån gång ;) <3<3<3<3

2008-12-14 @ 21:09:25
Postat av: Natta

Globen med helges blir ett minne för livet :) underbart roligt<3

Sen, linnea , toaletten :'D behöver jag säga mer än så? haha definitivt ett minne för livet det med!

2008-12-14 @ 21:42:22
URL: http://filmkvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0