Jag är Fortfarande kär i BROLLE<3

Hej(:
Jag är hemma nu, jag kom ju hem i lördags men har inte skrivit något,
Dagarna i Borlänge var väldigt trevliga. Madde och Jag hade mycket kul :P
Men låt oss komma till det viktigaste.Brolle uppträdde på campingen vi bodde på!!!!!,
jag menar. hur stor är den chansen egentligen?
Ajaa.. han var ASBRA ;D<3<3<3
<3
Han är Underbar<3

Majas lag kom 8 av 13 lag, men det var bra:)
Madde och Jag spenderade ganska mycket tid i kupolen och shoppade :P

Igår kollade jag och Madde på One tree Hill :D
typ 10 avsnitt :')
Idag har jag jobbat, jag gick upp 05.30 !
05.30!, det är mer troligt att man går och lägger sig den tiden.jaja.
jag får ju löööön :)

Imorgon ska jag vara med Emma:)
På onsdag ska jag jobba.

Hadetbra<3


Kommentarer
Postat av: elin

nejdu, jag tycker inte om brolle:)

2008-07-15 @ 19:54:41
Postat av: Linnea

:O ÄR DU DUM?

2008-07-17 @ 12:25:36
URL: http://linneaafriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0