Ses på Lördag

Hejhej

Imorgon ska vi åka då, kommer hem på lördag för alla som kommer sakna mig(;


Nu har jag packat allt, jag är hopplös när det gäller att packa, det kan ju många intyga. Jag har alltid jättemycket packning, alltid mer än alla andra, Men jag tror att den här gången har jag varit ganska duktig.

Haha, Mamma sa precis att hon var pigg och ville baka,
så nu tror jag att mamma och ska baka:')

Mufflor blir det nog,(typ muffins)

Men hadetsåbra allihopa, vi ses på lördag.
Och ni få som läser min blogg, sluta inte med det nu bara för att jag
åker bort några dagar :p . jag kommer tillbaka :)
haha, precis som malin skrev :P

Hadetbra<3

Snart kommer du Hem :) hoppas du haft det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0