Skitungen Linnea(;

hejhej :)

Nu sitter jag här själv, Emma åkte precis hem, Lina och Anna åkte för ett tag sedan
Vi var till Valbo idag, men jag köpte ingenting. förutom mat och glass :')

Okej. Igår var vi ( Jag, Mamma, Emma och Kajsa ) till Sandviken,Livingroom
för att kolla på Brolle:)
Han var skitbra såklart!
Hah, det var jättevarmt därinne och Emma och Jag hade feta, fulla hm.. fjortisar som hängde på oss.
De var svettiga och äckliga, så det var ju inte det bästa med kvällen.
Det var ju lite roligt också. När vi står där så försöker nån tjej tränga sig förbi mamma,
haha hon valde inte rätt person att knuffa på om man säger så
Tjejen: Måste du ta såhär stor plats eller?
Mamma(ganska hög och arg ton): ja, jag är inte mindre.
hah, jag tror hon vart tyst :')

Fast sen hörde vi bakifån:
-Kärringar och skitungar ska ju stanna hemma en sån här kväll!
De syftade på oss. men det gör inget, jag fick höra Brolle, vi stod längst fram och han var asbra:)



Imorgon ska Emma och Jag kolla på greys, förvånad?

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: EMma

HEhe . Vi har varandra ! <33

You know , we're nerdy but cool !

2008-08-01 @ 15:19:02
URL: http://nusak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0