Sola och bada

Den här veckan har både maja och min klass haft musikcafé ( eller musikafton )
Det var trevligt. det är bara 4 dagar kvar tills skolavslutningen. kajsa sa att det skulle bli regn, men det tror inte jag på .

Idag har det varit en väldigt skon dag.
jag vaknade.åt jordgubbar och mjölk till frukost :). sen duscha jag och pratade med Emma och Lina.
vi åkte ner till Ögården, solade och badade hela dagen.( första badet iår )
Sen åkte vi till pizzerian och åt, sen tänkte vi åka ner och bada igen men det blev bara lite doppa fötterna .
Efter det åkte vi hem till Lina och hoppade studsmatta :)

Imorgon ska jag till Helges.det ska bli kul, men lite jobbig tid, 16.00 så jag ska åka klockan tre .
GLASSLina och Jag :)Emma coh jag :)Jag flyger :P
Lite bilder från idag :)

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var en jätte rolig dag! :D

Det måste vi göra om någon gång! :) :) <33<3<3

2008-06-12 @ 11:43:53
Postat av: Emma

Hade min mamma rätt, eller ?

2008-06-12 @ 19:52:38
URL: http://nusak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0