-Midsommar-


Hej .
Hemma från Rättvik nu.
det var som vanligt hel underbart, ville inte åka hem. men det finns väl vissa ljuspunkter här hemma också,
Sista natten sov vi på ett trägolv i typ en timme, så jag var lite trött när jag kom hem, sov en hel del.

På midsommarafton var vi först på åsudden, jag sjöng (:
Sen åkte vi hem till Emma, det var mycket trevligt, vi åt jättegod mat och efterrätt,
sen gjorde emma och jag en varsin midsommarkrans, men när jag skulle ladda
över bilderna vart det nått fel, så de bilderna försvann :/

Igår kom Håkan, Sussi och Hanna hit
Det vart en trevlig båttur.
Först åkte vi och grillade, sen åkte vi till Sandsnäs och kollade på Fotboll.
Sen åkte vi till ön och satt i båten och lyssnade på musik, sen började vi puttra hemåt, och jag somnade :P

Idag ska jag inte göra så mycket alls, jag kanske ska upp och kolla på Hanna Sundin när hon spelar fotboll (:
Imorgon kommer Jossa och Malin hit :D<3

hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Rättvik var helt underbart med er :) <3

2008-06-26 @ 19:34:41
URL: http://fridaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0