Bara 51 dagar kvar :'(

Hejhej(:

Det har snart gått 3 veckor på sommarlovet, det känns inte som att det har börjat än
Aja, vi får väl hoppas på lite bättre väder.
I lördags firade jag Emma och Lina Anna eftersom hon har fyllt år,
Vi gick och köpte glass i den nya glasskiosken:),
Vi träffade Natalie där, hon jobbar på hedesunda pizzeria.
Vi hyrde film, och gick hem till Anna och kollade på den, den var ganska bra. He´s the Girl
Sen spelade vi kort, Emma och Jag förlorade men det gör ingenting :P


Igår var det konfirmation, mycket fint.
Efter kyrkan gick vi till Elsa,
det var trevligt. väldigt god mat.hahah jag gick faktiskt dit för att gratulera Elsa, inte för maten!


Idag kommer Elin och Hanna hit:D

hadetbra<3

Föresten, jag kom in på Media. jag fick intagningsbeskedet idag :)

Kommentarer
Postat av: Jossa

Sällan du och mat... men kul att du kom in på media;D<3<3<3<3

2008-06-30 @ 15:29:00
Postat av: Beatrice

Grattis!!!!

2008-07-01 @ 08:55:13
Postat av: Malin

Grattis själv! :D Vad var lägsta intagningen på media?

Vi måste göra om det där hos dig, det var ju jättekul! Vi kan väl boka in nån gån när jag INTE har tandläkarn? :P Haha. Ha det gött! Kram <3

2008-07-02 @ 20:40:22
URL: http://malin92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0