Ännu än helg som är slut....

Men man får ju tänka att det är mindre dagar kvar till sommarlovet :)

Igår var Lina jag och Madde till vinnersjö och lyssnade på Rebecca och Christof (hur det nu stavas) när de sjöng och Spelade:)
De var hur bra som helst.
Jag längtar jättemycket till den 13 juni, för er som inte vet det så åker vi till Rättvik då (:

Idag har jag inte gjort så mycket, wokat. blev en succé som alltid;P
Imorgon ska jag följa med Elin på aerobics, få se hur mycket jag orkar :')

image25
Jag måste bara lägga in den här bilden.
Du är så fin Elin <3

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Jätte fin bild på Elin:)
Jaaaaa, jag längtar jätte mycket till den 13 juni. Vi ska ha sååå kul där:D

2008-05-20 @ 13:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0