Elin är Bäst<3

Hej alla . ( Emma och Lina )

Nu sitter jag här hos Elin :) . hon valde rubriken ;)

Dagen har sett ut såhär:
Bild- sista ever :D :D
Engelska- fika och fick reda på betyg och sånt
Prov fysik ,..- gick väl ganska bra
Håltimme- hälsa på Elins mor och Elins farmor och farfar
Musik - vi gjorde inget alls typ .

Sista riktiga skoldagen ;D
bara så ni vet  så fick jag MVG I TEKNIK :D:D:D
jag är jätteglad för det :P

Klockan 17 ska vi till vallsHage. (eller vad det heter) och grilla med klassen :P
Det ska bli kuuul :)
Elin och jag ska grilla korv .,

Men nu till den bästaste nyheten idag.
JAG HAR FÅTT MIN SYSTEMKAMERA<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Nästa gång vill jag välja rubrik!! :P
Kram

2008-05-31 @ 21:26:24
URL: http://malin92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0