Eurovision..

Hejhej :)

Nu sitter jag här famför Tv:n me datorn på rummsbordet.
Jag kollar på Eurovision. snart är det Perrelli tror jag :P

Jag har suttit och ritat mitt rum precis, till bilden. Jag HATAR bild. det är så sjukt tråkigt .
hoppas jag inte får IG ,, nej då skulle han ha sagt till innan. det måste man , visst?

Nu sjunger Charlotte Perrelli.
Man får väl hoppas att det går bra för henne.

Imorgon ska vi till Lina :D<3 et ska bli KUL<3

Varför kommer inte min kamera?
Jag beställde den i lördags, det skulle ta 2-5 arbetsdagar . Den måste komma imorgon .
5 vanliga skoldgar kvar:D:D:D

image26
Haha, jag hittade en gammal bild, typ frn 7:an :')

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Bild är skiit kul ! :D

2008-05-26 @ 19:22:26
URL: http://nusak.blogg.se
Postat av: Emma

Bild är skiit kul ! :D

2008-05-26 @ 19:24:55
URL: http://nusak.blogg.se
Postat av: johanna

skitfuuul bild! :'D

2008-05-30 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0