Helgestalangjakt.

Okej , nu har det gått några dager sen sist

I fredags var Jag,Jossa, Elin och Emma på helgestalangjaktFinal:)
Det var riktigt kul.

Efter skolan gick Jossa jag och Elin ner på stan.
Vi åt glass, McFlurry. Tabletterna jag kan ta och sen kunna äta mjölk är underabara<3

Jossa köpte skolavslutningsklänning.Elin och Jag är bäst ;P
Sen gick jossa och spela trumpet( det är faktiskt coolt )och Elin och jag gick och mötte Bea,
för de skulle åka till en kompis i uppsala på lördagen och hon hade fyllt år så en present skulle inskaffas.
sen åkte vi hem till Jossa och spelade Guitar hero och hoppade studsmatta, vi blev bjuden på mycket god mat och Emma kom dit innan vi gick till helges .
I yngre vann Mimmi och i äldre vann Sally, de var mycket duktiga
Natalie var också bra<3, det var många andra också (:
Jag sov hos elin och på lördagen kollade jag på majas match.

När jag kom hem stekte jag lite ;P, Sen var jag med Emma Anna och Lina.
Emma och jag hade vattenkrig. jag vann ;P.
Brolle vann inte körslaget :'(
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Idag har jag lagat mat och klipptgräset. haha . andledningen är att mamma och pappa betalar en
tankning av moppen när jag klippte gräset
 och vi har matlagningsprov i hemkunskap.


image23Ni är Bäst <3
En bra helg.


 Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså ! hur vet du att du vann ? ;)

2008-05-17 @ 18:56:19
URL: http://nusak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0