Några dagar i min vardag

Jaa.
i söndags var det talangjakt.
Var där hela dagen eftersom maja skulle sjunga klockan 14 och jag kl 20 .
Maja var jätteduktig, men gick inte vidare.Elin var också jätteduktig, inte heller hon gick vidare.
Jag gick inte heller vidare,  men det var kul ändå :)

Igår var det orgentering, jag måste säga att vi var ganska duktiga. Hanna jag Jossa och Elin :)
Idag hade vi sån där skolfotografering.
jag var fjäskis.
En halvan var Pluggisar, och där stod det : "Vi har alla jobbat hårt"
Andra halvan fjäskade för mats och där stod det :"Men på olika sätt"
JAG ÄR SÅ LESS PÅ MIN KLASS . förlåt , men det är sant .( inte på alla )
Föresten så måste Brolle vinna körslaget, eller hur emma ?, jaa. jag vet att du tycker det . hah
jag kan ju nästan skriva till dig, inte så många fler som läser :P

BROLLE<3

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hmm , man tackar ! ;D
JAA DET SKA HAN/DOM !! HEhe , jag läser.

2008-05-06 @ 22:26:31
URL: http://nusak.blogg.se
Postat av: Lina

Men du vet, du har ju två kompisar. ;P
Och jag är en stamläsare av din blogg :D

2008-05-07 @ 18:35:34
Postat av: Linnea

TAck lina

2008-05-07 @ 20:04:44
URL: http://linneaafriman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0