Valborg.


Jag har inte skrivit på länge men i går gick jag upp 05.30 för att jobba,
det var ganska tungt.
sen kom Hanna med familj och Elin. Vi var ner på sandsnäs och
kollade på kasen, men det var inte skitkul om jag säger så, så sen åkte vi ner på skogsparty . hah .
ganska patetiskt . förlåt.
sen när vi kom hem satt vi vid datorn och hade lite kul .
somnade 06.30, 25 timmar vaken alltså .
OBS ! . nytt rekord :P

Elin och Hanna åkte hem kl 15, då Staplade jag ved .( jag måste ha pengar )
Sen åkte jag till emma och var med Emma och Anna en stund,
När jag kom hem spelade jag lite kort med Farmor,farfar,mamma och pappa :)

Imorgon åker jag till valbo en snabbis och hämtar hem min
kamera bland annat, som har varit på lagning ( IGEN)
Föresten så ska jag köpa systemkameran typ i slutet av maj.<3<3 Jippie .
på skolavslutningen blir det mycket bilder, var beredd på det :P
<3

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Wiiee ! Systemkamera :D Jag ska träna poser så jag är beredd den 11 då ;)

2008-05-01 @ 23:39:38
URL: http://nusak.blogg.se
Postat av: Malin

Hej Linnéa, visste inte att du hade en blogg! Kul :)

2008-05-03 @ 14:27:23
URL: http://malin92.blogg.se
Postat av: LinaMupp

Du kommer att få massor med kort på mig (för jag vet att du jätte gärna vill det) ;Dhaha. Och så får vi göra en favorit i repris, studsmatte muppar.
LÄNGTAR till sommaren med er, du och muppenfriman

2008-05-16 @ 21:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0