Advent :)

Hejhej. :)

Idag har jag städat mitt rum, adventsfint,. (;
Madde åkte precis hem, vi har planerat :P hhaha .
Och kollat lite på One tree hill såklart.

Igår gick jag på stan med Bea och Madde, sen kollade vi på idol hos Bea. myys<3

Jag måste ju berätta att stockholmsresan var kul.
Jag köpte en superfin klänning till nyår
Mjukisbyxor och mjukiströja från BikBok
Tunika och linne ( som jag ska ha på mig på julafton hade jag tänkt )
en väska på Åhlens, som kostade 400kr frn början, men det var rea så den kostade bara 150 kr :D

Imorgon är det söndag. suck,. Jag måste plugga lite :/
fast det händer ju inte så ofta nu för toden, så jag ska inte klaga.



hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Väskan var superfin:)

2008-11-30 @ 08:27:53
URL: http://beatriceris.blogg.se/
Postat av: Lina

Låter som om du har haft en bra dag i Stockholm:) Kan du inte lägga ut lite bilder på bloggen så man får se kläderna? :) :)<3<3<3

2008-11-30 @ 11:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0