Idol idol :)

Hejej

Igår var vi på IDOL. :D det var skitkul. jag vill åka varenda fredag, :)

Alice var skitbra.
Nån som också var riktigt bra igår var Robin B tycker jag ( främst soullåten )
alice och Robins duett var också skitbra,.Det var kul tycker jag och bra svarat av Alice när juryn tyckte det var töntigt.
Synd att Robin E åkte ur :/ . mne nån måste ju åka hem, jag tycket sock att Johans Idolresa ska ta slut snart.
Appropå Johan ska jag berätta en kul sak. Bakom oss satt cp-tjejer och skrek hela tiden, vi blev typ döva.
Men det roliga var ialla fall:
Maja:Om vi ser Johan ( Jämtberg) och han är själv så kan han ju sitta här!
Mamma: Hörni, HAn har nog fått biljett av Alice den här veckan. För han sitter där; johan!
Tjejerna bakom: AHHHHHHHHHH JOHAN?!?!

haHAH . jaa, vi kan presentera er för varann om ni vill ? ;)
haha


Idag måste jag sitta och skriva den där skitfilmanalysen som ska vara klar imorgon ,! Suck
Ajja.

Puss

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Alice och Robin var skitbra! Var det bra stämning där då förutom när dom skrek?



Avis på dig haha <3

2008-11-15 @ 17:49:20
URL: http://malinnsjoberg.blogg.se/
Postat av: Josse

Visst är det jobbigt när folk SKRIVER?! haha;D Nej men jag såg er:D Är avis på dig, kram<3<3<3<3<3

2008-11-15 @ 18:03:38
Postat av: Lina

Haha ;) kul det där med Johan:P Och jag ser nu att du äntligen fick din bild på Andreas och dig;)<3<3<3

2008-11-16 @ 00:48:25
Postat av: Madde

Inget kan slå Andreas flin, I like ;D <3<3

2008-11-16 @ 17:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0