IDOL - Kanske :)

hejhej:)

Helgen har väl varit helt okej . Fredagen var bra, då var jag med Madelene <3
På lördagen hade jag ont i huvudet och igår jorde jag läxor :/

Men vet ni vad ? Kanske?
Jag ska kanske på Idol på Fredag :D
Mamma ringde nyss och sa att hennes jobbarkompis och hennes dotter ville åka och att mamma ska kolla biljetter nu , så på fredag kanske vi åker med de på idol.:D:D
Då är det ju såhär dubbeltema. Soul och duett. Det ska bli bra det. Alice och Robin B :)

Jaja. nu sitter jag och lyssnar på Harry Potter. Vi börjar klockan 12.20 som varje måndag :) skönt skönt ,.Fast det blir lunch först, när Matilda kommer :)

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att få åka på Idol IGEN! ;D är inte lite avis. Hoppas att ni får biljetter:) <3<3<3<3<3

2008-11-10 @ 11:49:58
Postat av: Malin

Men guud vad kul om du får åka! Blir riktigt avis på dig med!! Heja ordentligt! Alice och Robin B blir nog superfint tillsammans.

Puss och kram <33

2008-11-10 @ 20:01:02
URL: http://malinnsjoberg.blogg.se/
Postat av: Frida

ha det så trevligt ikväll :) <3

2008-11-14 @ 15:57:25
URL: http://fridaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0