Tillbaka till skola

hej Alla

Idag var jag till valbo och köpte en jacka :) det ser ut som att jag är väldigt stor när jag har den, men den är väldigt skön . :) Den är brun, kostade från början 1500, men nu kostade den 900 . det var ju braa :)

Sen var jag till kyrkan och hjälpte till på en kyrkvandring med barn och föräldrar.

Sen kollade pappa och jag på the Matrix, tack för att han hjälpte mig att förstå, lite mer ialla fall :P

Imorgon är det skola- suck, jag vill ha mera lov.
fast det är dans imorgon. det blir kul :)

Föresten, det är ju snö också, jag vill faktiskt ha jul nu, eller egntligen vill jag ha sommar, men jul duger bra det med, men nu är det bara det här jobbiga, typ kallt, men det är långt kvar till jul.
Jag vill jättegärna åka på läger över nyår. i oskarshamn(tror jag att det var) Vi var ju på ett sånt läger med Polly i påskas, i Gislaved. och jag skulle gärna åka igen. det är bara 4 stycken som vill, och Pia och Kerstin då . hoppas vi får.
Vad ska jag annars göra på nyår liksom ? eller ag kan väl hitta på nptt kul, men det här skulle vara jättekul :)

Jag saknar 9c ;P
Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Malin

jag saknar 9C meeed! <3333 :/

2008-11-03 @ 21:45:25
URL: http://malinnsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0