~Höstlovet~

Hejhej :)

Nu är det bara idag och imorgon kvar på lovet :P

På lovet har jag varit med massa vänner :)
Igår var jag med Madde först, sen till Anna och kollade på Idol med Lina, Emma Anna och Madde :) trevligt. förutom att jag fick panik. Alice hängde löst!? HUR GICK DET TILL ? Nu MÅSTE alla rösta nästa vecka ,.
Annars tyckte jag att Kevin var bra, Robin E var också bra :)
jag gillar inte Johan så mycket , men igår var han riktigt bra

Iförrgår var Jossa och Malin här :) det var mycker mysigt. Malin åkte hem på kvällen, men jossa blev kvar.
Vi kollde på 1408, den var faktiskt bra ttycker jag :),.
Sen kollade vi på bangkok dangerous, den var ganska bra ,.


Idag kommer haglöwarna hit., de är lite nyfiken på katterna :)

hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en mysig dag linnea (och jossa)! Nästa gång sover jag över haha. :P Nej men jag gjorde nog rätt i att åka hem, nu har jag fått landa och det känns jätteskönt.

Ha det så bra de sista dagarna nu..! Kram <33



Ps. Jag tänker fortfarande på den där filmen.. Asbra ju!

2008-11-01 @ 16:16:14
URL: http://malinnsjoberg.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Jag har läst. Inga kommentarer förutom att de såg gott ut med godis;)

2008-11-01 @ 17:51:06
URL: http://beatriceris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0