Utmaning ;)

Jag vart utmanad av Frida :) .

Regler:

* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade

1. Jag har underbara vänner<3
2. Jag skulle aldrig hoppa höjdhopp inför folk
3. Jag håller på att bli chokladberoende
4. Jag saknar Elin Wahlström
5. Jag älskar att sjunga ( var det nån som inte visste det? ) Aja. man måste inte vara bäst för att älska det
6. Jag tycker verkligen inte om personer som tror de är bättre än vad de är och än andra.
7. Jag har aldrig varit kär

Jag utmanar Emma Bea och Matilda(jäderholm)<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har har en undrbar vän som heter Linnéa Friman, och jag är chokladberoende! ;) <3<3<3<3<3<3

2008-11-06 @ 17:04:36
Postat av: Elin W

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ! <3

2008-11-07 @ 08:50:36
Postat av: Elin W

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ! <3

2008-11-07 @ 08:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0