-Idol-varm macka-choklad-

Hej alla :)

Snart är det IDOL. Alice är jätteduktig, jag hoppas verkligen att det går lika bra idag :)

Idag har det varit snurren hela dagen,sista fotolektionen. Nu har vi text, det tycker inte jag är det roligaste, men men . 
Lunchen spenderades på flanör, nivet där dem har gjort om? SKITGOD varm macka med kykling.-
Det var Matilda och Matilda som bjöd- TACK<3

Imorgon är det matteprov. jag hoppas det går bra.

Föresten så har jag,madde,Lina.Elin och Frida lovat varandra att inte äta godis i veckorna och inge Mc Donalds på måndagar innan dansen.Undra hur länge jag kan hålla det. Jag är väldigt sugen på choklad. men jag ska inte!!


Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Elin W

fin bild! :D <3

2008-10-01 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0