Dans sång, Järbo :)

Hallå :)
det är en sak jag stör mig lite på ,. att man inte kan svara på komentarerna liksom.! :@
Aja,. jag får svara här. Tack Lina och Frida för de fina komentarerna <3
ja Madde. det ska bli fett kul :)<3

Jag har egentligen inte tid med det här menmen,. nu sitter jag och laddar över bilder frå kameran, så jag kan knäppa en massa idag :)
Igår var Vi hos haglöws alltså, mamma pappa håkan och Sussi spelade kort och Jag hanna och Sara(johansson)
typ kollade på tv och satt vid datorn :)

idag blir det Järbo ,. jag har precis tränat på dansen här hemma i mitt rum :'D


DansTjejerna ;)<3

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! :) Har du det bra? Det verkar så <33 Men vad gjorde du i järbo?

Jag har ny bloggaddress förresten. Kika in där om du saknar min förra :P Men den ser typ lika dan ut.. förutom att jag ändrat namn då. haha

Pusshej <3

2008-10-19 @ 20:50:48
URL: http://malinnsjoberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Skit kul var det! Normala bilder du har på mig då, fast det kanske är så där jag ser ut.;) <3<3<3<3<3

2008-10-19 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0