:)

Hej hej :)
N u var det ett tag sen ,.
I fredags var jag ju på idol, om nån hade missat det ,. det var skitkul.
Alice var Skitbra som vanligt, annars tycker jag at det var fel att loulo åkte ut,. jag tyckte hon gjorde ett bland sina bästa framträdanden,. Anna och Robin E var också bra,.
Lars tycker man ju om vad han än gör, men det var inte hans bästa framträdande tycker jag :P

I lördags var jag i Storvik hos matilda med Elin Frida Matilda Elina och Jennika  :9

Det var mycket trevligt ,. vi åt tacos, kolla på film, åt godis charader och lekte en kul lek :) mycket trevligt :)

Igår var jag med Emma, vi kollade på Greys <3<3<3

och vet ni vad ?
JAG HAR 2 Kattungar här hemma :D:D


Nu ska Madelene och jag kolla på One tree hill. Otippat va ?

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Men guud så söta!! Jag måste få komma och titta! <3

2008-10-28 @ 22:09:10
Postat av: Beatrice

jag har läst. Gulliga katter, annars inga kommentarer;)

2008-10-31 @ 09:46:53
URL: http://beatriceris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0