Good day.

Hallå :)
Jag vet,, jag är en usel bloggare.-

Min gårdag började inte bra alls.
jag vaknar 05.45,. och tror att jag ska få åka och simma men pappa säger att han inte har nån bil så han måste åka med stefan och jag kunde inte simma,. suck, jag ställde om klockan till 06.22 och vaknade 06.50 och kom på att jag var tvugnen att duscha, jag hade en halvtimme på mig till bussen gick. och huvudvärken började spridas i mitt huvud.-
Så mamma ringer och sjukanmäler de första minuterna så jag kunde åka 9-bussen in. vi började 09.45.
Sen när jag kommer ut Spöregnar det.- jag åker samma buss som mamma in och då kom vi på att jag kanske inte kunde jobba eftersom pappa inte hade nn bil. jag höll på att bryta ihop. nejdå,. men jag kunde jobba iallafall.- pappa lånade en firmabil och kom och hämtade mig . Oj, hoppas nån fortafarande läser ,. :P

Den här dagen började mycket bättre, jag gick upp 05.40 och åt frukost och gjorde mig iordning,. sen åkte jag med mamma och pappa in , och de släppte av mig vid fjärran ,. :)
jag simmade 1500 meter, för jag hade så mycket tid, det var superskönt :D
Sen gick jag till solängen och hejade på maja, annSofie och Birgitta . (:
Efter det åkte jag till skolan, satt här och tpg en macka och räkna matte ,. och nu ska jag snart ha min första lektion för dagen, (som är 40 minuter kortare än vad den brukar vara) MDK, Mediekunskap.- den börjar om 10 minuter,.

idag ska jag till Helges :D
Äntligen börjar det igen,. klockan fyra(:
Sen blir det väl idol ikväll :D
Heja Alice och Lars<3

hadetbra<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0