laaars<3

Hej :)

Idag har vi haft text hela dagen,. det var okej,. roligare än hur jag trodde det skulle vara men inte skitkul :P
Nu sitter jag och väntar på att De ska komma hit,. nivet, oskar elsa och hela köret,. för jag är hungrig,.
Jag har laddat hem Lars Eriksson nu, (skrev jag det förr kanske?)Aja,. han är så sjukt bra,. ju mer jag lyssnar desto mer älskar jag honom ,. <3<3


det får bi en bild på maja och mig sen i sommras,. jag hatar att skriva utan att lägga upp nån bild
maja som är på fotbollsträning,. vad duktig hon är .,,.
det vart ingen simning för mig imorse heller,. jag tar det nån annan dag när,... det passar bättre ;D

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Natta

Nej , det visste jag inte, tack för tipset! men har lyssnat på en hel del på youtube;) favoriten är rejected love, den är så underbar:)

2008-10-08 @ 21:00:16
URL: http://filmkvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0