Linneas helg

Hej :)
Idag har jag varit och sjungit ikyrkan,. sånggruppen skulle sjunga några sånger på ett dop :)

Igår var jag med Emma ,. trevligt trevligt,. vi åkte till Ögården för att ta lite bilder, men det var så kallt så vi åkte hem ganska snabbt,. hem och kolla på Lilla Melodifestivalen,.
Nils var bäst,. han var skitbra, jag fattar inte att han inte fick mer poäng,. Aja

I fredags kom Elin(Bror) hit och vi kollade på Camp Rock och Idol ,.
Alice var som vanligt jättebra. Alla bra kommer från Hedesunda ;) *Stolt*

Snart ska vi äta, sen ska vi åka till mammas jobbarkompis och kolla på en liten kattunge,
Jag vill ha den<3
Vi kommer nog att köpa den skulle jag tro,. då får mimmi en kompis :)


Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad mysigt med en liten kattunge:) den vill jag komma och se!:) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-10-05 @ 13:57:07
Postat av: Frida

haha, snygg min på den bilden till höger ;).

2008-10-06 @ 21:23:19
URL: http://fridaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0