Bara 4 dagar kvar,. ungefär :D

Hejhej :)

Vill ni veta vad jag har gjort den här helgen ?

I Fredags var jag inte i skolan för mitt huvud höll på att sprängas typ, men det blev bättre
så madde kom hit och vi kollade på One tree hill, massa :)
Madde sov här och så fort vi vaknade så började vi kolla igen,. Men klockan tre åkte jag in till Jossa så då blev det slut på tv-tittandet,. eller egentligen inte,för på kvällen kollade vi på Svensson svensson, sing a long och extra extra :D

det var mycket trevligt :)<3

Jag fyller snart år, på fredag :D
Jag vill ha en Laptop, men jag kommer inte få det, så jag önskar mig inte det ,. eller jag önskar väl att jag ska få en, menmen ,. jag får väl börja spara :P

I torsdags var Emma och jag ute och fotade lite, det var rooligt :)
Sovmorgon imorgon,.


Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Fridaa

gratulerar i förskott vännen! :) , Jag kan köpa dig en laptop ;) <3

2008-09-22 @ 17:55:10
URL: http://fridaaab.blogg.se/
Postat av: Johno Red

HEEJ! :-D



Svar: Men Gud va pinsamt att du läste detdär gamla inlägget. Jag tänker inte på att någon läser min blogg så jag babblar på som tusan.



Hoppas du får en bra födelsedag imorn :-)

Kram

2008-09-25 @ 18:02:33
URL: http://vallingstam.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej <333 Grattis i föörskott! :D :D Ses på lördag! lääängtar :)

2008-09-25 @ 19:59:38
URL: http://malin92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0