If you change your mind, I’m the first in line.

Hej hej :)
Nu sitter jag i skolan i en datasal,.
Väntar på att matilda ska komma hit, hon skulle komma typ11 :)

Igår var mamma jag och Maja på Mamma Mia, som vi har tänkt att gå på jättelänge, men igår vart det iallafall av ,.
Den var faktiskt bra, haha. det var nån som sa såhär ;
Den är så oerhört töntig, men efter 5 minuter måste man bara sjunga med.
Det är sant, skittöntig. men skitbra ;D
Jag har gått på 2 bior ( vad heter det ? En bio flera biosar? Aja.) den här helgen.
men mamma bjöd igår. tack mamma<3

Jag har fått låna One Tree Hill av matildas kompis, Det är så himla bra.
Igår tänkte jag kolla på ett avsnitt, jag började kolla kl 21.50
När klockan var 23.30 fick jag stoppa och säga till mig själv att du kommer aldrig orka imorgon( på utvecklingsamtalet)

Som jag precis har varit på, jag har ju egentligen sovmorgon. Men idag var jag tvungen att gå upp i vanlig tid, sen satt jag och väntade på mammas jobb ett tag, sen gick vi på utvecklingsamtal.
Det är skitdrygt.
Bara sitta där och säga hur bra allt går,. det känns som jag skryter också;
jag är jättebra,. jag sammarbetar mycket bra, jag har ingen frånvaro, jag är bäst.
Haha ,. jag låter som Matilda;) Nejdå .<3

Okej,. hoppas nån har ork att läsa allt,. det är typ inget intressant, men så är mitt liv :)

föresten, idag ska jag ggymma med Matilda!!
jag kommer dö. fast jag ska ta det jättelugnt. annars kommer jag att ..
Sen blir det dans :) Fettkul (;


Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe ;D det kanske heter 2 bioar ;P Det är ungefär lika lätt att komma på som en början flera "börjor?" haha ;D <3<3<3<3<3

2008-09-16 @ 21:34:52
Postat av: Jossa

Gymma... Linnéa, i samma mening?! No way;D Saknar dig grymmt mycket i alla fall:( Men vi ses väll snart... kramis<3<3<3<3

2008-09-18 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0