Moulin Rouge

Hallå :)

Nu är helgen slut:/
Det går för snabbt,.
I Fredags var jag med Hanna, Elin kom förbi i typ 5 minuter,, men det var trevligt att träffa henne också :)
Hanna och jag kollade iallafall på Min stora Kärlek, den är bra :P

Igår kom Lina Madde och Emma hit och vi hade lite tjejmyys :)
Jag bjöd på Wok (:
Emma sov över, och idag har jag varit med henne,. hon åkte nyss hem,
efter vi hade kollat på Moulin Rouge.<3<3<3

Imorgon börjar jag 12.20. det är ju sådär lagom skönt på måndagsmorgonen när man vill stanna i sängen lite längre :P
Sen är det dans,. det är skitkul.Modern är roligare än jag trodde, jag längtar till måndagarna :)

jag kan inte ladda upp någon bild, så ni får nöja er såhär.

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka härliga måndagar ni har låter det som! Blir riktigt avis! :p kramkram<333

2008-09-08 @ 21:57:00
URL: http://malin92.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi hade det jätte mysigt! Tack för en bra kväll:)<3

2008-09-10 @ 16:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0