De hjältemodiga

hejhej (:

Idag är det Torsdag. Med det menas: jag ska jobba och jag ska på Step up,
Pappa är hemma från jobbet för igår fick han åka in till sjukhuset och ta bort nå spån från ögat.
Så då ska jag till mamma när jag har slutat så ska hon skjussa mig till Jobbet.

Igår var jag ut och joggade!!
jaaa.. ni läste rätt.
haha. inte alls så långt men jag har träningsverk idag :P Jaja. man lär väl börja någonstans,
igår kom Madelene hem till mig och vi skrev en lista på det vi ska ha med oss till Vara :)
Sen åkte vi till vinnersjö. Vi pratade om massa astridLindgrensfilmer. Mio min Mio, och bröderna lejonhjärta.Pippi och Emil också såklart :)
Madde !!! Mästerdektektiven Blomkvist

Det finns sagor och sägner
Som väl aldrig glöms bort
Med dom goda mot onda
Och med storslagna slott
Gamla spöklika platser
Känns så lockande så
Liksom faror som hotar
Visst på lek, men ändå

Riddare och hjälte
Ja, vad man än vill bli
Allting är ju möjligt med lite fantasi

REF: Över kullerstenar, in i gränder
Vi smyger och vi strider
De Hjältemodiga
Aldrig vet man vad som
Härnäst händer
Med planer som vi smider
De Hjältemodiga äventyrarna

Först en hjälte sedan
En mästerdetektiv
Allting kan man bli med en smula fantasi

REF: Över kullerstenar, in i gränder....

 


Jag vet inte riktigt vad det är för video, men låten är fin :)

Kommentarer
Postat av: Madde

TACK!!!!!!! Jag har funderat på det länge nu! Jag älskar låten! :D pusss

2009-04-02 @ 17:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0