En kändis! wooow. Uppsala hela helgen:)

hejhej :)

Dagen började med Nationellt prov i Engelska.Gick väl hyfsat.
Sen efter det slutade vi egentligen.
MatildaEk hade glömt att filma en scen i hennes film, så vi fixade det. Sen drog vi ner på Stan och Fotade till min och Matildajs film. Eller vi ska ta 3 bilder som typ representerar filmen.
Då såg jag i alla fall Per Lärnström. Jag förökte förklara vem det var för matildax2.
men vi fick springa efter så jag kunde visa vem det va,. typ haha :')

Jaja. vi tyckte det var jättecoolt iallafall (;

Nu sitter jag och väntar på att bussen ska gå. jag måste nog gå om typ 5 min. :)
Idag drar Madde Bea Lina Louise och Jag till Uppsala och blir där hela helgen :)
Thomas och Kerstin ska också med :D<3
Sen kommer Amanda och några fler på Lördag :)
riktigt trevligt ska det bli. Så nu ska jag hem och duscha och packa ner det sista(:
Såhär kul har man när man väntar på bussen.(:



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0