Hemma Från vara.

Hej Allihopa :)

Nu är man hemma igen:)
 Jag har haft en underbar vecka i Vara.
Mycket dans, träffat nya vänner, gamla vänner :)
jag har haft det hur bra som helst. Men allt har sitt slut. :/

Idag åkte jag in med Mamma och Pappa klockan06.10 för att jobba.
Jag jobbade i 4 timmar, sen åkte jag ner på stan för att köpa ett par skor, men de hade de inte i min storlek så jag kom hem med Ett par chinos, en tunika och några armband istället (;
Det vart lite tröst-shopping :) så nu känns det inte lika jobbigt att vara hemma.
nej,.. det är ju skönt att vara hemma också :)

Här har vi det jag handlade :)

Kolla på facebook om ni vill se mer bilder från Team. :)

Snart ska jag på Kör, sen blire Polly :D<3
Jag skulle egentligen med Elin på Taco, men hon kunde inte :/. Men det är inte hela världen elin, vi får ses nån annan dag  :)<3
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaaa, men vi får ses snaaaart! PUSSPUSSSS! <3<3<3

2009-04-14 @ 22:58:32
Postat av: Lina

Snygga kläder där! :D <3

2009-04-15 @ 13:16:21
URL: http://liteomlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0