jag ska åka buss!!

Hej Allihopa!

Nu sitter jag här i skolan, Datakunskapen börjar tio i, men vi ska ju i alla fall hålla på med slutproduktionen.
Hur ska det gå ?
Förhoppningsvis överlever jag.
Igår sluatde jag 13.10, då drog jag direkt till jobbet och städa tills typ 16, sen till Lina och Madde på Stan, sen till dansen.
Det är roligt med Streetjazzen. Jag och Madde var ju inte med förra gången, så det var inte så lätt, men det gick ganska bra ändå  får man väl säga:)
Den 2 maj är det uppvisning på Estraden. Men sen ska ju våran grupp vara med på Magic of dance på teatern den 6:e och 7:e .
det blir nog riktigt bra, så jag säger som lina. köp biljetter
Kolla in ackes hemsida


Sen var jag i alla fall till helges och spelade in Thinking of you, som jag ska sjunga på Talangjakten :)
Haha,. Jag skulle åka till Helges tio i sju, eftersom jag skulle vara där sju. Också hade jag gått på bussen och allt. men bussen kör inte iväg, och längst bak sitter en fullgubbe ocg skriker och skrattar. åt allt. verkligen allt.
när klockan börjar närma sig 5 över går fullgubben ut, och poliser kommer fram till honom. kör bussen iväg. Antaglien för att han hade gått av. Satt jag och väntade, och kom sent till helges bara för att han inte ville gå av bussen? Suck. Ajaa.
När jag går av i Andersberg kommer en taxi iallafall. och där kommer fullgubben ut och börjar skrika åt busschaufören att han skulle öppna dörren, när han inte gör det fortsatte han skrika att han ville åka buss, men jag hade bråttom, så jag hann ju inte stå där och lyssna hur det gick. HAha. jaa. nu fick ni veta det ;)

nej. nu börjar vi . Matilda kom hit nyss♥

 Puss<3

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, så skrev du att jag kom ändå, för jag antar att du menade mig, eftersom att jag var sen :'D nah, söt du är! (:

2009-04-21 @ 17:51:12
URL: http://matildaj.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Du är så fin<3

2009-04-22 @ 19:11:57
URL: http://beatriceris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0