Packning.

Hej hej :)

Idag är det lördag.(:
Packningsdag för mig, eftersom Madde och jag åker till VARA på måndag,.för er som inte visste det(;
Det ska bli grymt trevligt!
 
Imorgon ska jag in och Jobba eftersom jag inte kan göra det på måndag.
Så jag ska åka in 11. Så städar jag typ 3 timmar, sen åker vi till haglöws för att fira sussie :)
När vi kommer hem ska vi till vinnersjö(:
Så det kommer att bli en händelserik dag imorgon, därför är det bra att jag packar idag (:
Föresten så måste jag bara komentera vårvädret! Så himla härligt!
Satt i en solstol mot våran husvägg och bara njöt i 1,5 timme idag.
Sen grillade vi korv och åt ute :D. Hanna tycker det är för tidigt för det. Men där håller jag inte med alls!

 
Såhär ser det ut när jag packar (:

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Lät inte helt fel att sitta i solen=) Känner mig lite krasslig så jag vet inte om jag kommer till Vinnersjö ikväll,så om vi inte ses idag så får du ha det superbra där borta=) Kram<3<3<3

2009-04-05 @ 12:01:38
URL: http://beatriceris.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är visste för tidigt -.-

2009-04-05 @ 13:34:43
Postat av: Madde

Det ska bli askul att åka,:D jag tror jag börjar bli nervös... ;) <3<3<3<<3

2009-04-05 @ 15:04:49
Postat av: Alina

Hoppas du får ett nice lov! :)

2009-04-05 @ 15:11:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0