Vilken Helg!

Hej :)

Ifredags var jag, Madde och Bea till korskyrkan. trevligt var det:)
Elin var där och det är ju alltid kul att träffa henne :).

I lördags skulle vi ha lite överaskningsparty för Lina.
lina kommer för tidigt. Allt blir pannkaka. Men vi är så smart så vi kommer på en liten lögn.
Lina blir arg. riktigt arg. ojojoj. 
Men det vart bra tillslut. Jag lägger in bilder sen. Ni kan ju läsa på Linas blogg. hon beskriver allt (; haha<3
http://liteomlina.blogg.se/2009/april/chockad-men-otroligt-glad.html
Fast det känns bra att hon blev så arg, det visar ju att hon bryr sig och att hon aldrig trodde att vi skulle göra nått sånt<3

Igår var vi i Vinnersjö.
Och gissa vad som hände då ?
Thomas friade till Kerstin. Hon blev så glad.
jag blev också glad, hon är värd det. de är så söta tillsammans och självklart ska de gifta sig tycker jag,
Men nu till det tråkiga: Jag kan inte gå på bröllopet.
jag ska ju till spanien då. det är ju det som är så jobbigt, för jag vill ju åka. såklart.
varför just den veckan?
Men jag ska ha så kul i Spanien. jag längtar asmycket.

Sista stycket blir tillägnat Madde.
Ni anar inte vilken vän jag har.
Hon är världens bästa. Hon finns alltid där. hursomhelst, Närsomhelst.
jag vet, jag brukar också tycka att det är lite drygt när folk skriver massa. jag älskar min bästa vän. hon är bäst.,. och blablabla. Men jag var bara tvungen:)
det finns ingen Som Madelene.<3

Hadetbra.Puss.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag tror att jag börjar gråta... Jag har sagt det hundra ggr men jag tycker om dig sjukt mkt, vad vore livet utan dig<3 Puss Älskardig <3<3<3

2009-04-20 @ 19:15:41
Postat av: Madde

Åh, jag tror att jag börjar gråta... Jag har sagt det hundra ggr men jag tycker om dig sjukt mkt, vad vore livet utan dig<3 Puss Älskardig <3<3<3

2009-04-20 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0