Dagens

Dagens. Det var längesen!

dagens vill ha: Några veckor till sommar?
dagens klädsel: jeanstights,randig tröja och kofta
dagens frisyr: utsläppt och tråkigt
dagens smink: Mascara och puder
dagens låt:  This Kiss med faith Hill
dagens planer: Cykeltur kanske :)
dagens misslyckande: Det är hål i mina jeanstights!
dagens drog: Så länge vi båda andas!
dagens köp: Ingenting:P
dagens godis: Röda små pluttar! vet inte vad de heter;P
dagens humör: På topp! nästan.
dagens citat:
-
Jag särar på benen, jag tycker det går lättare då!
- Hååårdare!
(hehe, det var madde och jag, men det är inte som det låter!)
dagens roligaste: Har inte hänt så mycket än, men alltid trevligt att åka till Vinnersjö!

Nu ska jag väl lägga in nån bild så det inte blir så tråkigt också :P

Kommentarer
Postat av: Madde

Håårdare!!

Håll ut i 10 sekunder till!!!

Haha ;D<3

2009-08-16 @ 21:10:46
Postat av: Madde

Håårdare!!

Håll ut i 10 sekunder till!!!

Haha ;D<3

2009-08-16 @ 21:11:19
Postat av: matilda

åhhh, dom där bilderna kommer jag ihåg!! :D

2009-08-17 @ 23:46:02
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0