Dans!

Hallå:)

Idag börjar jag klockan 14.10 och slutar 17.00! :) har bara ind.val vilket betyder:DANS :D
Det ska bli jättekul! Hoppas verkligen att det blir bra och att vi får en bra lärare.:)
Igår åkte jag hem vid två, sen kom Madde hit och vi kollade lite på One tree hill :)
Usch. vilket väder det var igår! Frida och Jag skulle gå från skolan till busshållplatsen, och fast vi sprang blev vi helt dyngsura!-.- Suck.

Den här veckan har vart ganska så slapp. har slutat tidigt och när vi vart i skolan har vi bara skrivit manus och såå.
Men vi blev klar med det igår, så då blev det lång sovmorgon idag!

Eftersom jag prata dans här så får det bli en dansbild. Från majas konfirmation.:P

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Väldigt fin bild! saknar verkligen dom där tiderna :/

2009-09-01 @ 23:28:07
URL: http://fridabotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0