Nu börjas det igen..


Idag började skolan igen:P
Fast det känns ganska okej ändå. Mitt schema är riktigt bra faktiskt.(:
Vanliga schemat börjar inte förrän nästa vecka. Den här veckan har vi typ ett typ filmprojekt.
Men Ind. val börjar den här veckan. Det ska bli kul. Dans på Vasa med Lina.
Hoppas bara att det inte är lika svårt som våran Feminin Vibe. för det var verkligen jättesvårt.

Igår var jag och Emma ute och fotade lite, sen kom Anna också.
Sen vart det hem och kolla på film.


Ikväll ska jag lägga mig tidigt har jag bestämt. vi får se hur det blir med det.:P



Kommentarer
Postat av: Malin

fin bild :)<3

2009-08-26 @ 18:23:05
URL: http://malinnsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0