Photo booth- än en gång!

Hallå :)

Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja. Klockan 9 har jag Graf!
Jag roar mig med att ta bilder i photo booth som vanligt.Haha. nu allaihopa.. börjas det igen!;)





Så kul kan man ha i en datasal på morgonen!

jaja. har haft en jättebra helg iallafall.
I lördags var vi till Söderhamn där det var en jättefin såkallad lyskväll:) Massa Marschaller längs vattnet.
Igår var jag tilll vinnersjö. sen gjorde jag typ ingenting. En sån där typisk slapp-söndag! :P
Eller jag var ut och cyklade med madde en sväng. det var mysigt.

Pusshej!:)

Kommentarer
Postat av: Madde

A perfect weekend!!:D:D:D:D Så glad är Madde ;D<3

2009-09-01 @ 18:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0