JUL I FINLAND!

Hallå :D

Känns bra att Mari har internet! Maja och jag är lite lugnare nu ;)
Jag har har haft en jättebra jul :D
Lugnt och skönt som alltid när man kommer hit! jag fick fina julklappar, mina kusiner är så söta så jag dör, jag älskar min släkt<3

i julklapp fick jag:
Heroes säsong 2
Vänner säsong 1
HÖGTALARE :D (vita, de kommer passa sååå bra i mitt rum)
påslakanset (som också kommer passa superfint i mitt nya rum!)
2 linnen
Neccesär + duschgrejer
Örhängen  (ringar och pluttar)haha. ja vad heter det då?
Kudde till datorn
Handuk
Hårhanduk
Hopp i vitt ( jag har tro och vill ha kärlek) haha. true true true
Pyjamas

Och annat fint :D<3

Imorgon ska vi först åka och kolla när Hilma har träning, sen ska vi kolla på Ville för att han har cup. det är alltså Ishockey vi pratar om :)
och appropå hockey så är vi här av en annan anledning ochså. Brynäs - Frölunda visas här hemma. och jag säger bara det. Det är inte bara Maja och jag som är glada nu ;)

BILDER






Jag har en prinsessa till kusin. slå den ni ;)
Slutligen. bilder på min familj:


PUSS.
kommer hem den 29:e på kvällen nån gång. vi ses!<3



Kommentarer
Postat av: Maja

Haha,

2009-12-26 @ 20:03:06
URL: http://majafriman.blogg.se/
Postat av: Lina

Superkul att se hur du har det över jul också :D Fortsätt ha det lika bra, så ses vi när du kommer hem. <3<3<3<3<3

2009-12-27 @ 01:00:11
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ääsch inte är väl jag en prinsessa inte :)



eller?

2009-12-27 @ 18:38:00
Postat av: Madde

HAhah, true true true, du är inte ensam!! Haha :´D<3

2009-12-28 @ 14:54:08
Postat av: Beatrice

Vilken prinsesskusin! En riktig skönhet:)

2009-12-29 @ 11:03:19
URL: http://beatriceris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0