Men ska jag sjunga, ja då ska det finnas tid att sjunga fritt

Jag vet! jag är verkligen asdålig på att blogga..

Idag har jag vart i skolan, Foto, sen övade vi på julsångerna som vi ska sjunga för pensionärerna på måndag:) Sen betygsprat på dansen. Jag blev nöjd :)

Sen följde madde med mig hem och vi pluggade lite. Jag hade idrottsuppgift-hälsostatus att skriva plus psykologiläxa.

Imorgon är det fredag :D  och jag ska till vinnersjö.
På lördag ska jag och Emma på bio :D ( luftslottet som sprängdes)
och på söndag är det Lucia! Kom till kyrkan klockan18! :) Maja är Lucia <3

Nej. nu ska jag sova tror jag :O
Haha,. sådär säger jag bara.

Lite bilder på maja från förra helgen! Bara för att hon är så vacker!<3




PÖSS<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja äntligen ett inlägg!!! Fortsätt med det(Y) ;) Gu vad fin Maja är på bildern! Och vad duktig du är som tog dom också! :)Puss på dig<3

2009-12-10 @ 22:09:40
URL: http://liteomlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0