Världens naturliga tillstånd är kaos

True true true. Kloka ord jag hörde på bussen idag!(:

Nu är det fredag och helg. vilket känns grymt bra!
Drog till vinnersjö vid sextiden, men hemma igen till idolfinalen. Jaa. Eric sjöng vinnarlåten mycket bättre. Men Calle var grym ikväll han med!
Imorgon ska jag, som jag skrev igår gå på Bio med Emma :D


Snart avslöjas vem som vinner Idol 2009!
men kör en dagens också ;)

Dagens humör: Lite smått stressad. men glad ändå!
Dagens borde: göra klart fotoboken
Dagens frisyr:
mössa :O
Dagens klädsel: jeans,linne.kofta
Dagens planer: jadu. inte så mycket kvar nu:P
Dagens vill ha: LOV
Dagens längtan: farmor,farfar kusinerna och släkt i finland
Dagens beroende: klockan?
Dagens tråkigaste: ingen snö..
Dagens kommentar: JAG VILL SE DJUREN JOBBA!
Dagens händelse: hmm..
Dagens låt:  A drop in the Ocean - Ron Pipe
Dagens vän: Emma, Madde
Dagens onyttiga: Ostkrokar
Dagens dryck: MER
Dagens bästa: Roliga komentarer av Madde i vinnersjö xD och julsång!
Dagens lunch: Gröt

Ha det bra!<3

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA XD var det madde som sa det där om "jag vill se djuren jobba"? isåfall, det skulle jag också vilja göra. ;D hhaha! <3

2009-12-12 @ 11:24:58
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Hoppas bion är bra:)

2009-12-12 @ 15:57:42
URL: http://beatriceris.blogg.se/
Postat av: Madde

Hahahahahah!!! JAG DET VILL JAG FORTFARANDE!!!!<3

2009-12-14 @ 12:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0