Ont i halsen :/

Hejhej :)

Igår var jag inte i skolan för jag var sjuuk :/
Ont i halsen, ont i magen. ont överallt.
men idag är jag tillbaka, fast jag har fortfarande väldigt ont i halsen :/

Maja och Jag kollade på The curious case of Benjamin Button.
Den var väldigt bra ! Lite seg i mitten. men oj vad sorligt det va. Maja och jag satt där och grät floder båda två.
Och Brad Pitt var inte liite snygg .


Nu har jag Expo,. sista lektionen :)
Sen har vi ljud :D
Jag vill ha helg. På fredag blir det Bio med Madde Matildax2 och kanske nån mer, man vet aldrig. :)

Jag gillar den här bilden.

hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Lina

åå, jag vill också se filmen om Benjamin Button. Jag har hört att den ska vara jätte bra.:)

Ha en bra dag! :) <3<3<3

2009-02-04 @ 11:02:19
Postat av: Madde

Jag har såå sjukt ont i halsen jag med :/<3

2009-02-04 @ 17:47:59
Postat av: Hanna

Brad Pitt liiiiiiiiiite jättesnygg JAAAA:O haha sjukt

2009-02-04 @ 17:56:29
URL: http://hhw.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha Ses Där då! ska oxå på bio då x'D

2009-02-05 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0