Torsdag-Slapp-sjuk-Men ändå ganska så glad :)

Hejhej :)

Torsdag idag. slutade väldigt tidigt, Sen drog jag och Matildax2 ner p
på stan och Fikade, sen åkte jag hem på 14.10bussen. Jag orkade inte jobba idag. Jag har ont i halsen, snuvig och allmännt slaaaapp (A)
HAha. Ajaa. Jag vill inte bli sjuk till imorgon ialla fall. För då blir det Bio med matildaj och Madelene Passion ;D

Sen äre helg och det är sköönt. :) Fast jag har inget planerat, eller ska till vinnersjö på söndag. men inget annat tror jag .

På bussen satt jag och prata med Amanda,. mycket trevligt. Vi kom fram till att det kommer att bli bra på gymnasiet för henne och att vi MÅSTE åka till Vara i Påsk.
Eller vad tycker du madde?
Jag saknar Team,. Det var så mysigt. Stå ute och sjunga Så länge jag lever för 5 pers i 10 minusgrader ;)



Nu ska jag sova för jag är typ helt död :/
Det blir inge Step Up idag p.g.a halsen :'/

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo, det skulle vara(haha) jättekul! <3<3<3<3<<3

2009-02-05 @ 17:43:33
Postat av: Hanna

kryaaa:D hehe

2009-02-05 @ 19:24:03
URL: http://hhw.blogg.se/
Postat av: Jossa

Krya på dig... jag tror det är bakterier i det här huset för alla som var här i fredags har blivit sjuka nu typ:( Flåt för det! Kram<3<3<3

2009-02-06 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0