Trååkigt -.-

Hejhej :)

Nu sitter jag i skolan. Jag har precis slutat, jag gjorde nationella Prov i matte så det tog lite längra tid,
Så alla har åkt hem. men jag ska på dans, så jag måste vänta.
Madelene slutar halv 4 och lina slutar 4, fast jag tror att hon skulle få sluta tidigare. hoppas.
jag har ingen aning vad jag ska göra..
Jag har några alternativ ( det här gör jag bara för att jag inte har nått att göra. haha. kul för er )
* Gå på stan
* Gå till mamma
*  Gå till solängen
* Gå hem . haha . nejdå .

Det är tråkigt att gå på stan själv. tiden går väldigt långsamt,.
Och åka hem tänker jag inte göra. jag hinner bara vara hemma en timme typ
Mamma. det är inte kul. eller föresten har de en sån där massagestol. den kanske man skulle kunna få låna (A).
mm. fast orka.
Gå till Solängen är inte heller nån bra idé för Madelene har ju lektion, och då vill jag ju inte störa :P
Så jag får väl sitta här. och ruttna. Haha. nejdå :)
Nu ska jag tänka posetivt. dans ska bli kul :D

Igår var det kul också. det var ju ganska intensivt eftersom vi  har sjungit hela helgen.
Men det var superhäftigt igår när det väl var publik och alla sjöng för kung och fosterland :')


jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. Vi fr se vad det blir. :)

Hadetbra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0